U novom sazivu ODBORA ZA MARKETING GO HSLS ILOK su sljedeći:
- Zoran Maduna – voditelj odbora
- Snježana Kolak – član
- Maja Ivanek – član
- Daniel Cesnak – član
- Vladimir Knapček – član
Na prvoj sjednici u novom sazivu ODBOR ZA MARKETING GO HSLS ILOK donio je i program i plan djelovanja u sljedećem periodu koji ga očekuje.
Glavni cilj ovog unutarstranačkog odbora je biti :
- servis ogranka GO HSLS Ilok
- priprema svih onih strategija i planova zajedno sa cijelim vodstvom ogranka i članovima ogranka u promoviranju i zbližavanju prema svim građanima, tj. glavni cilj ostvariti BLISKU DVOSMJERNU KOMUNIKACIJU između ogranka i građana i ostalih čimbenika a za dobrobit svih kako na lokalnoj tako i na državnoj razini.
Glavna strategija nam je NEREPRESIVNI DRUŠTVENI MARKETING
• Utvrđivanje potreba, želja i interesa ciljnih tržišta te djelotvornije i – uspješnije od konkurenata – prenošenje željenih zadovoljenja, na način kojim se štiti ili povećava dobrobit građana i društva
• Društveni marketing – primjena marketinških počela na društvo odnosno neprofitne djelatnosti
• Kotler društveni marketing svrstava u marketing neprofitnih organizacija
• Pomoću društvenog marketinga želimo utjecati na društvene promjene
• Marketing se primjenjuje u neprofitnim djelatnostima kada ustanove ili udruge žele postići u javnosti
• Društveni marketing se dijeli na:
• Marketing društvenih djelatnosti
• Ostala područja društvenog marketinga (u koje spada i politički marketing)
Ukratko glavni cilj nam je ustvari postići što bolju i odmah primjenjivu dvosmjernu komunikaciju između HSLS-a i građana tj. društva na dobrobit svih ali na način nerepresivne politike već možemo reći normalnog pristupa koji zadovoljava i građane tj. društvo i HSLS.
0 komentari:
Objavi komentar