WELCOME TO BLOG HSLS ILOK

DOBRODOŠLI NA BLOG HSLS ILOK

www.gohslsilok.blogspot.com

Dobrodošli na naš blog i nadamo se da ćete nas često i posjećivati a mi ćemo se zaista potruditi da Vas informiramo o našem radu, našim stavovima, pravodobnim informacijama u svezi našeg grada Iloka i mjesta koja spadaju pod grad.
Ako želite i ako imate volje slobodno nas kontaktirajte na naš e-mail i predlažite nam sa vašim prijedlozima, idejama itd. Naravno ako imate i primjedbe, pokude i pohvale napišite i to i zaista nas slobodno kontaktirajte jer smo mi spremni za otvorenu komunikaciju sa Vama.
Naš ogranak čine ljudi koji su otvoreni za suradnju sa svima onima koji je također i žele. Biti će nam drago da ostvarimo što bolju suradnju sa Vama jer na taj način možemo zajedničkom suradnjom pokrenuti mnogo toga.
Hvala na Vašoj posjeti !


NAJČITANIJI POSTOVI U ZADNJIH SEDAM DANA

četvrtak, 27. svibnja 2010.

26.svibnja 2010. godine u prostorijama stranke, održana prva sjednica u novom sazivu članova unutarstranačkog ODBORA ZA MARKETING GO HSLS ILOK




U novom sazivu ODBORA ZA MARKETING GO HSLS ILOK su sljedeći:

  1. Zoran Maduna – voditelj odbora
  2. Snježana Kolak – član
  3. Maja Ivanek – član
  4. Daniel Cesnak – član
  5. Vladimir Knapček – član

Na prvoj sjednici u novom sazivu ODBOR ZA MARKETING GO HSLS ILOK donio je i program i plan djelovanja u sljedećem periodu koji ga očekuje.

Glavni cilj ovog unutarstranačkog odbora je biti :

- servis ogranka GO HSLS Ilok

- priprema svih onih strategija i planova zajedno sa cijelim vodstvom ogranka i članovima ogranka u promoviranju i zbližavanju prema svim građanima, tj. glavni cilj ostvariti BLISKU DVOSMJERNU KOMUNIKACIJU između ogranka i građana i ostalih čimbenika a za dobrobit svih kako na lokalnoj tako i na državnoj razini.

Glavna strategija nam je NEREPRESIVNI DRUŠTVENI MARKETING

Utvrđivanje potreba, želja i interesa ciljnih tržišta te djelotvornije i – uspješnije od konkurenata – prenošenje željenih zadovoljenja, na način kojim se štiti ili povećava dobrobit građana i društva

Društveni marketing – primjena marketinških počela na društvo odnosno neprofitne djelatnosti

Kotler društveni marketing svrstava u marketing neprofitnih organizacija

Pomoću društvenog marketinga želimo utjecati na društvene promjene

Marketing se primjenjuje u neprofitnim djelatnostima kada ustanove ili udruge žele postići u javnosti

Društveni marketing se dijeli na:

Marketing društvenih djelatnosti

Ostala područja društvenog marketinga (u koje spada i politički marketing)

Ukratko glavni cilj nam je ustvari postići što bolju i odmah primjenjivu dvosmjernu komunikaciju između HSLS-a i građana tj. društva na dobrobit svih ali na način nerepresivne politike već možemo reći normalnog pristupa koji zadovoljava i građane tj. društvo i HSLS.


Zoran Maduna – voditelj unutarstranačkog ODBORA ZA MARKETING GO HSLS ILOK

0 komentari:

Objavi komentar

 
gohslsilok
Templates Novo Blogger