WELCOME TO BLOG HSLS ILOK

DOBRODOŠLI NA BLOG HSLS ILOK

www.gohslsilok.blogspot.com

Dobrodošli na naš blog i nadamo se da ćete nas često i posjećivati a mi ćemo se zaista potruditi da Vas informiramo o našem radu, našim stavovima, pravodobnim informacijama u svezi našeg grada Iloka i mjesta koja spadaju pod grad.
Ako želite i ako imate volje slobodno nas kontaktirajte na naš e-mail i predlažite nam sa vašim prijedlozima, idejama itd. Naravno ako imate i primjedbe, pokude i pohvale napišite i to i zaista nas slobodno kontaktirajte jer smo mi spremni za otvorenu komunikaciju sa Vama.
Naš ogranak čine ljudi koji su otvoreni za suradnju sa svima onima koji je također i žele. Biti će nam drago da ostvarimo što bolju suradnju sa Vama jer na taj način možemo zajedničkom suradnjom pokrenuti mnogo toga.
Hvala na Vašoj posjeti !


NAJČITANIJI POSTOVI U ZADNJIH SEDAM DANA

ponedjeljak, 25. listopada 2010.

Vijesti: HSLS Grada Splita o projektu „Družba Adria“ 21.10.2010.


SPLIT- Može li Družba Adria smanjiti tankerski promet Jadranom, upitali su na konferenciji za novinare održanoj u četvrtak, 21. listopada 2010. godine čelnici ogranka HSLS Split, predsjednica prof. dr. Ljiljana Vidučić i predsjednik Odbora za gospodarstvo dr. sc. Ljudevit Pranic.
Podsjetili su da je još u ožujku 2010. godine na sastanku Putin-Kosor bilo riječi o oživljavanju spornog naftovoda kao jednom od uvjeta hrvatskog pristupanja plinovodu Južni tok, a i predsjednik Hrvatskog sabora Luka Bebić 19. listopada za posjeta Rusiji s doministrom vanjskih poslova razgovarao je o projektu Družba Adria.

Također, istraživanje agencije GfK provedeno tijekom srpnja 2010. na uzorku od tisuću ispitanika govori da manje od trećine hrvatskih građana podržava projekt Družba Adria, protiv projekta je najviše građana u Dalmaciji, čak 40 posto, a 68 posto građana smatra da o tom projektu trebaju odlučivati građani na referendumu.

Hrvatski Jadran je već duži niz godina najčišći dio Sredozemlja, naš turizam državi je u vremenu prije svjetske krize donosio jednu petinu BDP ili preko sedam milijardi eura. S druge strane, Projekt Družba Adria, čak i kad bi se dio nafte preradio u rafineriji na otoku Krku, donosio bi Hrvatskoj stotinjak milijuna eura godišnje.
Kako pomiriti hrvatsku sigurnost u opskrbi naftom i čisto Jadransko more? HSLS daje odgovor na to pitanje, tako što nudi rješenje za projekt „Družba Adria“, kao i za sadašnji veliki rizik zbog brojnih tankera koji prevoze naftu u sjevernojadranske luke.

Naime, objasnili su čelnici splitskog HSLS-a, Trst se nalazi na početku naftovoda TAL kapaciteta je 40 milijuna tona nafte godišnje, a krajnje su mu destinacije Austrija, Njemačka (Bavarska) te Češke. Naftovod TAL bi se lako mogao povezati s JANAF-ovim naftovodom u Kvarneru preko Slovenije.
Tako bi se bitno smanjio sadašnji promet tankera u Jadranu u pravcu Otrant - Sjevernojadranske luke, a usto i uklonila potreba otpreme nafte (koja bi se dovozila naftovodom Družba Adria) na pravcu Omišalj – Otrant. Također bi se smanjila opasnost havarija tankera nakrcanih naftom kao i problem s balastnim vodama, sa svim njihovim štetnim posljedicama po ugrožavanje jadranskih obala Hrvatske, Slovenije i Italije.

Realizacijom prijedloga HSLS-a o korekciji projekta Družba Adria rezultat bi bio: sigurna opskrba Hrvatske naftom (Družba Adria), sigurna opskrba Hrvatske plinom (Južni tok), manji broj tankera na godišnjoj razini nego danas u Jadranu te izbjegavanje rizika balastnih voda.

Iz prijedloga HSLS-a vidljivo je rješenje problema projekta Družba Adria. Ono je dugoročno najkorisnije za stanovništvo obalnih županija RH, zaključili su splitski liberali .

Slikovni i tekstualni materijal preuzet sa www.hsls.hr

0 komentari:

Objavi komentar

 
gohslsilok
Templates Novo Blogger